Laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Rina Vos - WaarBenJij.nu Laatste dag Zuid Afrika - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Rina Vos - WaarBenJij.nu

Laatste dag Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Rina

08 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Melkbosstrand

8 Januari 2014

Vandaag kunnen we rustig aan doen. Het is onze laatste dag in Zuid Afrika. Dat betekent koffers weer inpakken en de camper wat schoonmaken. De overgebleven etenswaren uitdelen aan de schoonmakers of de buren, die er ook erg blij mee waren. Om 16.00 uur moeten we de camper inleveren bij het camperdepot. Dat is ongeveer een uur rijden van de camping dus rond 14.00 uur moeten we op pad. Er moet namelijk ook nog getankt worden. Bij het depot aangekomen worden de papieren in orde gemaakt. We geven door dat de velg van het reservewiel stuk is en betalen een nieuwe. De camper wordt nagekeken maar naar het reservewiel wordt niet gekeken. Er wordt trouwens helemaal niet naar eventuele beschadigingen gekeken alleen maar naar de binnenkant van de camper en of alles er nog wel in zit. Rond 18.00 uur worden we met een auto naar het vliegveld gebracht. Veel te vroeg komen we op het vliegveld aan. We kunnen daar wat eten en zwerven dan maar wat rond totdat we kunnen inchecken. De vlucht gaat pas om even na middernacht.