Terugreis - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Rina Vos - WaarBenJij.nu Terugreis - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Rina Vos - WaarBenJij.nu

Terugreis

Blijf op de hoogte en volg Rina

18 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Melkbosstrand

9 Januari 2014

Ons vliegtuig vertrekt op tijd en er ligt een dekentje en kussentje op onze stoel. Ik probeer meteen maar wat te slapen omdat we een nachtvlucht hebben en straks, 11 uur later, in de ochtend op Schiphol landen. Als ik eenmaal slaap wordt ik wakker gemaakt om te eten. Dat is nou jammer, weg slaap. Wat het eten betreft was het niet geweldig en had ik liever blijven slapen. Cor kan al helemaal niet slapen omdat de man naast hem oordoppen in heeft en zijn eigen geluid niet hoort maar Cor wel. We dommelen wat weg en komen, na een ontbijtje, redelijk uitgerust op Schiphol aan. Patricia stond al te wachten met Puck en vertelde ons tijden een kopje thee en koffie dat Pim was opgenomen in het ziekenhuis omdat hij RS heeft. Vanaf dat moment waren we weer helemaal thuis en hebben we de volgende dagen Puck opgevangen. Gelukkig ging het met Pim al snel beter en mocht hij op zaterdag weer naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Actief sinds 17 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1776
Totaal aantal bezoekers 7750

Voorgaande reizen:

09 December 2013 - 09 Januari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: